流风回雪

给落寞的时光留下细碎斑驳的记忆,关于愉悦,美好,遗憾,伤感以及其他 LINE:hezhang,INSTAGRAM:hezhang2012
Too Long - Yael Naim

好的音乐会让人一见倾心!!!

too long -- Naim Yeal


Opening a door, packing stuff., 
打开一扇门,随便包装一下 
I waited for so long
我已经等待了那么久 
Outside myself
从我的外在 
You see I was pretenting
你看到我一直在扮演 
To be someone else
另外一个人 
I was longing to see
我一直渴望看到 
Who i wanted to be
我想成为的真正的自己 

And I've been waiting on my own
我一直在独自等待着 
I've been waiting for too long
我已经等待了那么久 
Not strong enough to be with you
还不够坚强到可以和你在一起 
And I've been making up my world
我一直在装扮自己的世界 
I've been painting it with gold
我用金子喷涂它 
Not strong enough to see you
还不够坚强看到你 

I irrigate illusions
我灌溉幻想 
Then let them grow
然后让它们成长 
How can I pacify myself? 
我该怎样安慰自己? 
And let go
然后放手 
And I run wild to see
我放逐自己,我想看看 
Who I turned out to be
我究竟成是怎样的人 

I've been waiting on my own
我一直在独自等待着 
I've been waiting for too long
我已经等待了那么久 
Not strong enough to be with you
还不够坚强到可以和你在一起 

And I've been making up my world
我一直在装扮自己的世界 
I've been painting it with gold
我用金子喷涂它 
Not strong enough to see you
还不够坚强看到你 

And I've been waiting on my own
我一直在独自等待着 
I've been waiting for too long
我已经等待了那么久 
Not strong enough to be with you
还不够坚强到可以和你在一起 
And I've been making up my world
我一直在装扮自己的世界 
I've been painting it with gold
我用金子喷涂它 
Not strong enough to see you
还不够坚强看到你 

I've been waiting on my own
我一直在独自等待着 


评论